Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 27 mars 2014

Stort grattis Kalle, du är bara bäst!

Äntligen lossnade det och igår skrev min duktiga man på anställningsavtalet för ett nytt jobb.
Blir VD för ett företag i Sölvesborg och börjar redan på måndag!

Firade igår kväll med champagne och tapas när jag kom hem från hoppträningen

Att sedan Matilda är hemma oxå e så himla mysigt.
Igår hade hon och Kalle först städat hela huset och sedan varit och handlat massor med god mat för resten av veckan.

Jag själv möttes i dörren när jag kom hem av doften av nybakade kanelbullar och kärleksmums

Sedan gjorde Matilda en underbart god sallad som vi mumsade i oss innan hon och jag for iväg till min hoppträning med Bonzo. Kul att ha med henne på våran träning och hon tyckte mamsen red riktigt bra och förevigade en av övningarna på film :))
Bonzo kändes jättefin och vi hoppade inte så högt eftersom han gick tävling i lördags och vi måste spara lite på honom.

Aktion mår fortfarande bra och vi hoppas det fortsätter så oxå. Just nu är han mest lycklig över att han får lika mycket hö igen men förstår fortfarande inte varför dom andra får kraftfoder och inte han. Han är ju faktiskt hungrigast av dom alla, hahahaha!

Pratade även med Lisa Liedbeck på Löberöds Hästklinik idag och vi bestämde att han ska få loppfrö, lite olja och sedan ska jag avmaska alla 3 hästarna inför sommarbetet. När hon hörde hans symptom tyckte hon det mest liknade att han haft gaskolik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar