Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 9 mars 2014

Lika fint väder idag!!!

Åhhh, jag älskar bara detta vädret!
Hagarna har gått från lervälling till att efter mina duktiga killar har harvat och ringvältat dom till riktigt trevliga hagar igen.
Började morgonen med att lasta Bonzo och åka hem till Ullis på ett markarbetes pass på hennes utebana.
Han får så fin att rida och mjuk rakt igenom.
Passade även på att ta ett par språng på hennes hinder med plastmattor. Lite läskigt första språnget tyckte han men sedan seglade vi över!

Hann med en kvick lunch hemma innan det var dags att lasta Aktion för dressyrträning på Svabesholm för Mimmi tillsammans med Ylva.

Finns bara en sak att säga "man får valuta för pengarna" vilket jag tycker känns skitbra varje gång. Både jag och Ylva var högröda i fejjan efteråt och hästarna ordentligt svettiga!
Aktion var superfin och jag fick beröm för både mina mjuka händer (!) och att han utvecklats mkt. under hösten och blivit riktigt fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar