Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 16 mars 2014

Härliga söndag!

Vaknade tidigt och efter frukost körde jag iväg till ridhuset med Bonzo.
08.55 satt jag i sadeln och njöt av en otroligt mjuk och fin häst att rida.
Köpte en blomma till soffbordet på vägen hem och kände mig laddad inför storstädning av huset.
Började med att baka en citronkaka så att vi kunde ha gofika när killarna kom hem. Jisses så go den var ungefär som en kladdkaka fast med citronsmak.
Kalle tog sig an min trailer både utsidigt och insidigt medans jag tog mig an huset.
Lite blöt blev jag när han jagade mig med högtryckssprutan efter att jag berättat var jag skulle lägga upp bilderna, hahaha!
Efter huset fick träns osv. sig en genomgång i sadelkammaren medans jag diggade högt till Michael Jackson.
Allt är nu förberett till tävling på lördag så det är bara sadeln som ska putsas på fredag kväll, nice!
Både jag och Kalle kunde konstatera när vi satt i soffan ikväll med varsitt gott glas rosévin att shit vilka arbetsmyror vi är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar