Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 3 februari 2013

Vad gör man en tråkig söndag??

Idag hade jag tänkt rida ut på morgonen men dimman var djup över Lövestad :(

Släppte ut hästarna och gjorde iordning stallet och gick sedan min powerwalk. När jag kom hem var det bara att fixa iordning sig själv dvs. dusch och på med föryngringsmasken i ansiktet och bege sig till Nova i Lund med Matilda! Uppdraget idag var att prova parfymer som vi valt ut i taxfreekatalogen!

Mina val föll på en av de utvalda och en fullkomligt överraskning

Den utvalda

Överraskningen


Efter detta äventyr begav vi oss till mina föräldrar för trevlig fika

När jag kom hem red jag ut på en som jag trodde "trött" häst efter gårdagens dressyr. MEN jag kunde inte haft mera fel för Bonzo var på G på alla 4 hovarna! Kan tillägga att det var INTE piloten efter gårdagens äventyr!

Sitter just nu djupt i soffan efter kvällens middag som bestod av Ungersk Gulasch på hjortkött som blev så stark att svettpärlorna kom, men GOD!

Behöver dock dra mig ur komfort statusen och packa väskan eftersom det väntar 2 dgr i Stockholm med kurs!



1 kommentar:

  1. då får du hejja om vi stöter på varandra huvudstaden är där mån-ons :-) Kram Vera

    SvaraRadera