Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 24 februari 2013

Frusen men kul söndag!

Eftersom jag SKULLE ha tävlat denna helgen men fick ställa in pga. våran isiga väg så hade jag ABSOLUT ingenting planerat! Kändes skitkonstigt redan på lördagen och bestämde mig på kvällen att jag idag skulle åka till Skabersjö och titta och hjälpa alla mina kompisar som skulle tävla där.

Glatta iväg i halv snöstorm i Kalles bil och fick skäll av mina kamrater när jag kom fram att jag var för tunnt klädd. Ulrika slängde direkt på mig sin halsduk (stort tack) och jag sprang som en skållad råtta mellan Ulrika, Viktor, framridning, banan osv. Var så himla trevligt att få se dom tävla och vara på tävling och dagen avslutade jag med att hjälpa Josefin på framhoppningen innan jag glattade hem igen. Som tur var hade dom precis plogat vägen mellan Lövestad By och våran gård (ca 2 km) så jag klarade mig precis hem, puh!

Efter en god kycklingmiddag satt mina ögonlock tungt då jag gått mellan stelfrusen till att värma upp sig i kafeterian till att bli stelfrusen igen osv.

Klockan 20.00 meddela jag familjen att mina steg styrde mot sängen och min man och son var inte långt efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar