Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 25 februari 2013

Uppfostring Ciclonica har inletts!

I söndagsmorse när jag skulle ta ut hästarna så var Ciclonica ganska på tårna eftersom det hade stormat hela natten. Om någon hade sett mig så såg det nog ganska kul ut när hon forserade ut i våran smala gång och jag en 1/2 meter efter krampaktigt hållandes i sista delen av grimskaftet.

Oj, så arg jag blev på henne och sa till på skarpen när vi kom ut vilket hon STO som hon är försvarade sig med att gå upp på 2 ben.
Tittade på mig när hon landa igen och insåg att det var nog dags att ge sig.



Så nu innan vägen har tinat upp och vi kan gå ut och gå så tränar vi varje dag när vi ska gå ut med att stanna 3 ggr på vägen. Har hitintills gått jättebra :)

Var även happy happy ikväll när jag kunde rida ut på min stjärna Bonzo på fältet och han kändes hur mjuk och fin som helst.
Blev på så gott humör  då jag även insåg att på onsdag kommer jag iväg på hoppträning så att jag kastade på mig gympaskorna och gav mig sedan ut på min 6 km powerwalk



Kände mig sjukt nöjd när jag damp ner i soffan med spaghetti/köttfärssås till middag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar