Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 15 februari 2013

Ciclonica börjar bli en stor tjej!

Idag var det dags för hovslagaren och Ciclonica var så himla duktig med alla 4 benen! Mkt. beror nog på att vi har hanterat bakbenet mkt. sedan hon gick omkull och skadade sig. Såret på det bakbenet har äntligen börjat läka ihop och vi kan se slutet på den skadan. Dock är hon fortfarande lite svullen i kotan på morgonen i det benet.

När Cissi var här och Ciclonica stod i nedre stallet på plan mark skyndade jag mig iväg och hämtade mätstickan.

Lilla snäckan har vuxit och mätte idag 164 cm och är fortfarande ganska hög bak så det kommer hon inte att sluta på.
Big Mama Hedvig tillbringar sina dagar med att gå ut till vattenspannen 5 meter från dörren, dricka och sedan ställa sig och sova! Kan förstå henne med den magen hon uppbringar just nu! Bara 7 veckor tills nästa bebis tittar ut!

Sötnosen i stallet vill gärna vara med på bild!

E så himla glad för mina hästar som ger mig så mkt. god energi!

Imorgon är det dags för enskild dressyrträning för Mimmi innan tävlingen på söndag (får kanske gå och lägga mig tidigt ikväll.....)




3 kommentarer:

  1. Hihi, Blir hon 1,70 eller högre så kanske det är en dam för mig ;)). Du... tack för messet innan... Jädrans vad jag längtar!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja hon lär nog bli de :) Ska bli kul nästa vecka men kanske inte dagen efter...

    SvaraRadera
  3. Dagen efter tar vi dagen efter ;)))

    SvaraRadera