Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 20 februari 2013

Girlie night!

Igår var det dags för tjejmiddag hos mig med Ullis och Linda (tyvärr skulle Ylva jobba natt så hon kunde inte komma)

Männen i mitt liv förpassade sig till gården i Brösarps Backar och sov där.
Matilda ställde sig vid spisen och gjorde väldigt goda enchilladas till oss när vi gick stall och husesyn, tack älskade Matilda!

Hade inte Ullis sagt vad klockan var hade vi nog suttit i soffan fortfarande och snackat.
Jisses vad trevligt vi hade det men vid 01.00 fick vi ge oss då både jag och Ullis skulle jobba idag.


Tack Ullis & Linda för en mkt. trevligt kväll!

Idag var det ientligen dags för hoppträning men här har det snöat hela dagen och vägarna är belagda med tjock is :(
Ringde Ulrika och ställde in och gick samtidigt in och avanmälde mig till tävlingen på lördag.

Hoppas verkligen att vädret vänder snart igen!!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla gulliga för en superduper kväll! Helt klart värt att vara lite seeeg idag, kram

    SvaraRadera
  2. Tack supermycket för en fantastisk trevlig kväll!! Glöm inte att be Matilda skicka receptet till mig, även på guacemolen (hm...stavas det så?) ;))

    våren kommer nästa vecka har jag hört!

    Kram

    SvaraRadera