Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 13 februari 2013

Beställt tillbehör till trailern inför tävlingssäsongen!

Sist jag var uppe i Kivik och tränade dressyr var det minusgrader och blåsigt och skötardörren råkade smälla upp på dörren framför till klädkammaren så handtaget knäcktes :(
Gör ju inte så mkt. just nu för jag använder mest det utrymmet på tävlingar, men snart är det ju dags :)
Har även saknat ganska länge gummibiten på den stång som spänner fast stödhjulet och det är ganska kallt utan den, så det blev en ny sådan oxå.
Storhandel idag på 350 kronor ;)

 
Däremot lastnätet som Bonzo så gärna roar sig med att tugga på får hänga med ett bra tag till för det kostade 575 kronor för ett nytt och hålet är inte så stort ännu.....
 
Läste även idag Ciclonicas pappa Cyklon fortsätter att göra framgång "over there" och vann en klass nyligen, kul kul, bara att hoppas att Ciclonica har samma hoppmaskin i sig!
 
Statusen på min öroninflammation är inte mkt. bättre så snart får jag väl kontakta fabror Doktorn :(
 
Ikväll väntar longering på Bonzo innan jag ska jäkta ner till fotbollsträning med sonen (har exakt 45 minuter på mig från det jag kommer hem tills vi ska vara på hans träning, blir ännu en PUST kväll för mig...)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar