Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 11 april 2015

The lady in pink!

Nu när varken jag eller Carl Philip tävlar för tillfället får man ganska mycket gjort på helgerna vilket kan göra mig ganska nöjd!

Idag har vi handlat hem kryddor till krukorna, svängt förbi lantmännen och köpt betfor och lite annat, handlat ljus på Olssons Bazar, mockat hästarnas hagar, stått i hagen och dragit skrapan över Bonzo så att hagen blev mer fuxfärgad än något annat, pysslat och myst med Corsa, ute och gått med Silver och Xena, rengjort grimmor, gått igenom hela tvätthögen i tvättstugan osv. osv.
Jag och sonen landade inomhus igen precis och snart kommer Matilda hem från sin 1:a arbetsdag :)
Kalle for iväg imorse för kundbesök i Norrköping och landar även han snart hemma!
Man kanske ska döpa om oss till Duracell familjen!
 
Rosmarin, Salvia, Citrontimjan, Oregano & Citronmeliss

När det sedan gäller rosa så har jag ju aldrig innan varit så förtjust att ha det på mina hästar. Meeeen nu har man ju ett sto som är väldigt sto söt så när vi var i Ullared sist tyckte Matilda att denna grimman skulle vara så fin på Xena och okej hon blev ju ganska fin i den.

Silver har somnat redan innan vi börjat gå ut!
Xena ser ut som "Jag är snyggast och bestämmer"
Och vad ska inte en stjärna ha utan en krubba i guld och vattenspann i samma, he he
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar