Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 12 april 2015

Skogstur med go lunch

Killarna och jag gav oss direkt till skogen när stallet var färdigt på förmiddagen.
Gick den gula leden idag som var ganska tuff med en otroligt brant backe redan efter 10 minuter. Var bara att bita ihop och flåsa sig uppåt.

 Mina nya joggingskor var supersköna att gå i naturen med.
 Vi började genast planera var vi ska gå nästa helg

Fick även för 1:a gången i mitt liv se en orm live i naturen. Usch, örk tycker verkligen inte om ormar!!
Kalle kom fram till att det nog var en kopparsnok

Efter 1,5 timme nådde vi bilen igen och hungriga och nöjda körde vi till Matildas arbetsplats Svabesholms Kungsgård för lunchintag.
 
Jag valde Italienaren som bestod av hembakat surdegsbröd, parmaskinka, mozzarella och en massa annat gott. Mums fillibabba var den och extra stolt var jag ju självfallet eftersom Matilda gjort den. Kalle valde en macka med laxröra och sonen tog en god toast. Blev även gott kaffe och kaka till efterrätt innan vi styrde hemåt igen.

 

Hann vara hemma i 1 timme innan det var dags att köra till dressyrträning med Xena P. Hon var jättefin idag och Mimmi pressade henne och piloten ett steg längre idag. Det var ett ganska trött och svettigt  men nöjt ekipage när vi var färdiga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar