Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 15 april 2015

Ännu en super träning!

Det går bara framåt hela tiden med Xena P och mig vilket är så himla kul.


Idag hade vi en hoppträning som gick ut på att komma in på 3 travbommar, sedan trava fram till en travbom & oxer som höjdes upp efter hand.
Sedan la vi på räcke snett igenom och upp på andra långsidan med kombination med räcke in och oxer ut.
I slutet fick jag hoppa allt utan att börja på travbommarna så jag la en volt innan oxern istället och det flöt på riktigt bra!




Jag skulle kunna hoppträna varje kväll så kul som det är nu men det går ju inte!


På lördag ska jag följa med Lina och Ylva på tävling då Lina ska hoppa sista finalen inför elit allsvenskan och deras lag ligger just nu 2:a så det blir spännande. Håller verkligen alla tummar att dom tar sig vidare till Strömsholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar