Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 18 april 2015

Elitallsvenskan för Österlens RK

Ylva hämtade upp mig med lastbilen på morgonen och vi var båda peppade att heja fram laget

Lina körde till tävlingen själv eftersom hon skulle iväg på em och lagtävlingar har en tendens att dra ut på tiden. Var nog tur det för även idag drog banbyggare och domare ut på tiden innan lagklassen började! Vi fick å andra sidan en trevlig fikastund med hela laget och jag lärde känna nya människor vilket alltid är lika trevligt.

Ylva och jag hade pepp talk med Fairchild när Lina gick banan

Sedan smackade laget till och var det enda laget med 3 nollor och behövde inte ens gå omhoppning för att vinna! Shit så duktiga dom var allihopa! Nu är dom vidare till semi final i Strömsholm och går det sedan lika bra där så är det Falsterbo som gäller.

Laget bestående av Maya, Lina, Sara och Anna
 Lina och otroligt fina Fairchild!
Det var en spännande dag så skribenten var ganska slut på kvällen men lyckades ändå hålla sig uppe med film....Amazing som Matilda uttryckte det!!
 
Caroline skickade en bild på henne och min uppfödning Ciclonica vilket jag alltid blir lika glad för!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar