Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 3 augusti 2014

Underbar helg med mina älsklingar!

Efter 1 veckas hård bantning var denna fredagsmiddagen verkligen efterlängtad
Lördagen började kanske inte så bra med jordens migrän anfall så jag kom inte ur sängen förrän 11.00.
Då stack vi iaf direkt ner till stranden och njöt. Var ganska skönt även om det var molnigt att bara sitta där och läsa en bra bok
På eftermiddagen red jag Aktion och det märktes att han vilat en vecka.... Allt i ridhuset var farligt?? Nåja, blev ett helt ok ridpass ändå när "Mr myror i brallan" hade landat med alla fyra hovarna på underlaget.

Idag åkte vi först på skördefest (var nog mest sonen som ville det). Varmt som attan och bara en massa traktorer så långt ögat kunde nå. Carl Philip var i sitt esse

Kalle och jag var nog mest nöjda när vi vid 13-tiden kom ner till stranden igen och kunde bada i flera timmar
Kalles tjänstebil har äntligen kommit :) I våran familj är jag bilnörden och Kalle vill bara att allt ska fungera. Då han har tagit över bilen från förra vd´n så var där ovanligt mkt. lullull till min stora belåtenhet. Vass stereo och stor motor som gör att bara rör man gasen så sticker den iväg (me like a lot)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar