Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 5 augusti 2014

Drömmer om mat....

Hmm, undrar om det är så smart att titta på t.ex. "Hela England bakar" när man går på diet och har vissa kvällar som man är EXTRA hungrig....
Ikväll är en sådan kväll och Kalle undrade stilla vad gör du åt det då?? Jo, dricker mer vatten!
Ikväll bakade dom SCONES och jag kunde riktigt känna i munnen hur en nybakad scones med smör och marmelad smakade, uhuuuuu!



Longerade Aktion igår och han såg jättefin ut så ikväll blev det lite markarbete och ett par språng på hindren på våran utebana.
Känns lite lam så han kräver att jag inte släpper det minsta i benen och hamnar i handen för då tar bensinen slut direkt och han går över till trav.

Imorron kväll är det hoppträning och sen lutar det nog åt att efteranmäla sig till tävling på lördag :)

Jag har även kommit igång med min powerwalk igen (som jag inte kunnat utöva sedan avramlingen den 19/7).
Skönt som bara den att komma ut på kvällen och pw när man suttit inne hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar