Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 29 augusti 2014

Målvikten nådd och spännande möten inplanerade!

Målvikten nåddes imorse med -5,0 kg på 5 veckor!
Shit vad jag är stolt över mig själv (och jävligt trött på soppor och sallader kan tilläggas).



Idag ska jag bara jobba halvdag och sedan i eftermiddag ska jag på en väldigt spännande intervju.

Fick även ett nytt samtal igår på också ett mkt. intressant jobb.
Dom ville ha mig på intervju på tisdag men då ligger den här svensken med näsan i vädret, ölen till höger och en bra bok till vänster i gassande solsken så det blir "mission impossible"
Fick bli en intervju när jag kommer hem istället där.
Kul när det händer så mycket på en gång!


Bloggen kommer ta en paus nu när jag åker till Turkiet på söndag och sedan laddas med massa semesterbilder när jag kommer hem.
Kan meddelas att just nu lovar prognosen i Alanya över 30 grader varmt hela veckan så vi kommer nog inte frysa iaf.

TREVLIG HELG ÖNSKAS ALLA GOA VÄNNER OCH ETT SPECIELLT STORT GRATTIS TILL MIN KÄRA VÄN ULLIS SOM FYLLER ÅR IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar