Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 8 augusti 2014

Mycket att fixa och dona med!

Att ha fest för ca 45 personer i september kräver sin planering... Finns kanske en anledning att jag jobbar med det jag gör för jag älskar att planera och fixa event, fester, konferenser och liknande för många personer.


Vi har snart menyn färdigplanerad och jag kommer köra plastmaterial rakt igenom på servisen så att det bara är att slänga direkt (inte mkt. disk här inte). Har dock fått leta ordentligt efter snygga tallrikar osv. då jag inte vill ha ordinära vita.
Avslöjar inte mer  här för jag vet att vissa som kommer läser min blogg, hehe!
Men jag kan lova att det blir en fräck dukning!

Blir litta ledsen i ögat dock då jag läser på facebook att många är på Tingsryds Meeting nu och tävlar och jag för 2:a året i rad missar det. Förra året var ju Bonzo skadad och i år har inte Aktion och jag kommit upp på den nivån så att jag kan tävla alla 3 dagarna där och då tycker jag det är för mycket pengar att lägga på det meetinget. Suck och dubbelsuck!
Men nästa år ska jag minsann dit!!!

Vågen är fortfarande min bästa vän och efter förra veckans viktminskning med -2,6 kg hade jag idag gått ner ytterligare -0,3 kg alltså totalt -2,9 kg på 2 veckor. Hälften kvar med andra ord!



Ikväll blir det till att bada häst, longera häst och packa trailer och bil för tävling imorron.
 
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar