Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 18 augusti 2014

Duracell kaninen har varit fullt igång hela helgen!

Fick reda på i fredags att jag inte skulle gå ner till 50% idag i arbetstid utan blev förlängd med 100% till den 31/10 så mina planer för denna veckan fick snabbt omändras.

Detta innebar då att allt jag skulle göra denna veckan fick avklaras i helgen istället eftersom jag tävlar nästa helg.
Mat till festen har lagats och provsmakats, alla fönster har blivit putsade, alla skåp avtorkade och stallet rengjort från damm.

Hann även en runda till Bengts där jag unnade mig en strandväska till Turkiet och ett nytt tävlingsskärp för 50%

På kvällen kom min urgulliga man hem med blommor till mig helt utan anledning
Igår gjorde samma snälla man en ny dörr till stallet då den gamla nästan trillade ihop
 
Tja så var denna helgen gången och jag undrar stilla VAR TOG VÄRMEN VÄGEN?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar