Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 19 augusti 2014

Gud vad jag längtar......

Men helt ärligt!!! Var det tvunget att gå från nästan 30+ ner till 11 grader, regn och blåst??
Själv åkte jag till jobbet igår utan jacka vilket jag fick ångra bittert.

Han iaf mellan skurarna på kvällen att rida ett lätt markarbete i skritt och trav på gräset (våga inte mer pga blött gräs) och powerwalka.

Sedan bäddade jag in mig i 2 filtar och åt min sallad bestående av mixsallad, tomater, gurka, mozzarellakulor och soltorkade tomater.
Till detta avnjöt jag ett glas bubbel vatten årgång 2014!


Längtar något så otroligt mkt. till min och Matildas semesterresa som går av stapeln om exakt 12 dgr eller 278 timmar (ja okej jag räknar....).

Ska njuta av varenda sekund i Turkiet och av värmen (just nu är där 34 grader varmt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar