Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 22 augusti 2014

Snart i mål!

E så himla stolt över mig själv!!
På 4 veckor visade imorse vågen -4,5 kg!!
0,4 kg från målvikten som jag satte upp på 5 veckor så det ska jag väl klara tills nästa fredag.
Trivs så himla bra när jag håller mig kring denna vikten så nu ska jag verkligen se till att inte rusa iväg igen.
Denna veckan  har jag dessutom motstått 2 stora frestelser!
Dels på jobbet där dom serverade kladdkaka med glass en em och jag åt en persika och dels igår kväll när killarna grillade och då åt jag min sallad med vatten till!
Matilda och jag har redan bestämt oss för att ta med träningskläderna till Turkiet och börja varje morgon med PW ;)


9 dgr kvar and counting
Unnade mig en god frukost imorse bestående av ägg/kaviar smörgås och en stor Chai latte
Imorgon ska jag och Aktion starta på en tävlingsbana som har ett speciellt ställe i mitt hjärta.
Där startade jag min 1:a 120 med Prins och både mina föräldrar och Ylva/Lina var där.
Kommer fortfarande ihåg en oxer ur sväng när jag gick banan som gav mig hicka!
Red som en drottning och alla jubla när jag gick i mål felfritt och slutade på en 13:e placering.
Jisses, vilken känsla det var!

Håll nu alla tummar och tår att det går bra imorgon och att regnet inte öser ner!

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar