Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 7 augusti 2014

Happy happy!

Kan ju villigt erkänna att det var lite fjärilar i magen hela dagen igår när jag visste att jag skulle på 1:a hoppträningen på kvällen sedan jag trillade av i juli.

Hela dagen hade jag dock följande mantra i huvudet;

"Du har ramlat av för 1:a gången på Aktion. Okej, det lär ju inte vara den första om du lägger honom tokigt på hinder. Så det är bara att ruska det av sig och komma tillbaka igen för detta fixar du"


Måste varit ett otroligt bra mantra för även om jag fastna lite i handen dom 2 första sprången så gick resten av träningen kanon bra och vi hoppade en bana som ingenting.

Aktion var skithärlig och bjöd på allt och inget (men andra ord riktigt hoppsugen) och piloten fokuserade på att andas så att jag inte spände mig.


Har nog aldrig släppt en avramling så snabbt innan och det känns riktigt bra för framtiden.

Ville inte anmäla mig till tävling på lördag förrän efter jag hade tränat men nu finns det inte en tvekan. Så på lördag bär det av till Perstorp med båda mina älskade killar som groomar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar