Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 25 augusti 2014

Hmm.....

Vet inte riktigt vad det är med mig just nu men rider gör jag inte iaf som jag borde!!!

Orka inte kommentera tävlingen i lördags men kontentan är att Aktion ska betslas ner till vanligt bett och piloten ska träna, träna och åter träna!!!!

Igår var vi med mina föräldrar hos Kalles föräldrar på kräftor. Hade en jättemysig eftermiddag där jag gick först upp till tjejerna och kunde konstatera att Corsa vuxit på sig bra denna sommaren.
Sedan satte vi nya kräftburar i dammarna
Och sonen och jag fräste runt på fyrhjulingen
Avnjöt sedan väldigt goda egenodlade kräftor
Annars gick helgen mest åt att planera vilka kläder som jag ska ha med till Turkiet och Matilda har döpt om mig till "Planerarnas planerare", hahaha stämmer nog!
6 dagar kvar!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar