Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 28 april 2014

Trevlig måndagskväll i hästens tecken i Malmö!

Hade för ett tag sedan anmält mig och Ullis till en kväll hos VW i  Malmö där dom och Svenska Ridsportförbundet hade en kväll där Lisen Bratt Fredricson intervjuade Angelica Augustsson.

Eftersom Kalle skulle komma hem sent var Ullis gullig och hämtade Carl Philip på vägen in så att han slapp vara ensam så länge. Själv passade jag på att ta bussen från jobbet ut till Jägersro och inhandla dom fina sporremmarna som jag visste att Hööks fått in.


Sporremmar i brunt croco (kommer bli skitsnygga till mina sommar ridstövlar)

Satte mig sedan i solen och njöt av en 5 kronors mjukglass från Burger King och tyckte livet var ganska bra.
Vi anlände i god tid till intervjun och fick platser längst fram.
Väldigt trevlig och intressant intervju och sedan serverades det gulasch soppa med bröd.

Sonen fick idol foto på sig själv och Lisen och Angelica samt autografer förståss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar