Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 26 april 2014

Bästa Bonzo i hela världen!

Vet ientligen inte riktigt vad jag var nervös för idag för inte var det höjden på hindren iaf?? Men kände mig trött när jag körde till tävlingen efter veckans jobb så det kanske var därför?

Men nervös var jag och andades gjorde jag inte iheller inne på banan och lååååång var banan så ni kan ju förstå hur jag såg ut när jag kom ut från banan. Tog en stund varje gång innan jag fick fram ett pip.
Världens bästa Bonzo inser att piloten när hon är nervös gör att istället för att rida på distanserna när jag ser dom sitter och måttar in dom istället och tappar galoppen. Vad gör då världens bästa häst?? Tar saken i egna händer och tar av stort så att vi inte ska slå oss förståss! Blev en del sådana språng idag!
Omhoppningarna är jag bättre i för då rider jag på iaf.

Resultatet på 1:a utetävlingen i år slutade med bravur och en 4:e placering i 1:a klassen och en 3:e placering i andra och Bonzo fick många pussar av piloten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar