Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 8 april 2014

Åhh så irriterande!

Var anmäld till tävling i Hässleholm med Bonzo på lördag och när jag anmälde stod det i proppen som att mina klasser kom efter varandra.

Idag släpptes startlistorna och helt plötsligt var alla unghäst klasser först vilket innebar eftersom jag skulle starta en avd B och en avd A att vi skulle vänta mer än 3,5 timme mellan våra starter.
Inget bra upplägg för varken Bonzo eller mig eller min man som är väldigt tålmodig men jag kan se framför mig att han ska sitta på en läktare och vänta så länge (hahaha då hade jag nog aldrig fått med honom fler gånger)

Så tyvärr fick jag förlora 220 kronor och stryka mig från tävlingen, suck!



Men sedan fick jag den briljanta idén att då kunde jag ju starta Aktion istället på Ljunits kvällstävling på fredag!
Så sagt och gjort nu blir det kvällshoppning i hemma trakterna istället på fredag åsså får jag förmånen att träffa massa goa vänner som oxå är där


Bonzo får spara på sig lite till och är sedan länge tillbaka anmäld till Romeleåsens tävlingar som oxå bara är ett stenkast hemifrån i slutet av april så han får gå på utebana nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar