Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 4 april 2014

Kalle var kändis för en dag!

Som ni kanske förstått är jag sjukt stolt över min man och idag hamnade han på 1:a sidan i Sölvesborgs Tidningen med artikel inne i tidningen om hans nya tjänst

Själv tyckte Kalle att han är snyggare i verkligheten men jag tycker han är snygg alltid ;)

Veckan har rusat iväg och jag har hunnit typ NADA känns det som! Kommer väl ta ett tag för mig oxå att vänja mig vid att marktjänsten hemma har försvunnit.

Usch läste imorse att Charlotte Haid-Bondergaards tävlingshäst Lydianus hade fått somna in efter buköppning efter ett kolikanfall. Fy vad jag rös för scenariot som hände innan dom körde honom till Helsingborg var ju exakt samma som med Aktion och jag tänkte för mig själv vilken jäkla tur att jag handlade snabbt och drog upp honom med lina på fötter igen!

För tidningen Ridsport berättar Charlotte att den 17-årige valacken rullade fast på morgonen och inte kom upp själv, efter en kolikkänning. Buköppningen tog fyra timmar, och under uppvaket var Lydianus mycket svag. Det blev till sist ohållbart, Lydianus fick somna in.

Lider med Charlotte för det är aldrig roligt att ta bort en vän :(

Helgen ser jag fram emot mycket då jag ska följa med sonen på hans ridskola på lördagen och tävla med Aktion på söndagen samt att det ska bli helt ok väder!

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar