Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 15 april 2014

Duracell kaninen vevade upp sig igen!

Igår var jag på ett väldigt givande och spännande möte som jag hoppas kommer mynna ut i att det blir ett möte nr 2
Kan tyvärr inte säga mer än så just nu ;)

Regn betyder ju tur så nu håller vi tummarna!
 
Eftersom regnet fullständigt öste ner igår fick hästarna vila så jag visste att jag hade 2 hästar som skulle motioneras när jag kom hem. Ovanpå det så kom jag på när jag satt på bussen att enda dagen att hinna handla mat och vin skulle vara just idag....för sedan är det hoppträning imorgon och på torsdag förberedelse inför tävling på fredagen.
 
For in i båda affärerna som ett skållat troll, hem och slängde in maten och ut på ängen för att pessoalongera 2 hästar

Aktion är inne i en fas typ "tjuren Ferdinand" där han hellre skulle sätta sig på sin rumpa och tugga gräs istället för att springa runt i en lina som är dödens tråkigt!
 
Bonzo är mer på G och jobbar på riktigt bra i longeringen!
 
När dom var utfodrade var det dags att utfodra dom 2 benta. Dock hade jag även i ett svagt ögonblick lovat att bidra med hembakat bröd till våran påskknytis på jobbet imorron så Kalle fick göra middag och jag bakade bröd

Det var en nöjd och trött Anne som damp ner i soffan lagom till sista avsnittet av Ryttareliten (snyft kommer sakna detta programmet mycket på tisdags kvällarna)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar