Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 13 april 2014

Hästskötare är nog inget yrke för mig!

Idag följde jag med Erica till hopptävling som hästskötare då hon hade 3 hästar med sig.

Vi hann nog vara på tävlingsplatsen i ca 15 minuter innan jag blödde på tummen och fått en stor hov över ena foten.
Ingen bra början precis!!!

Sedan skulle jag rida fram hennes ena unghäst och det gick bra i ca 3 varv innan jag känner hur hela hästen kryper ihop och höjer ryggen.
Nej tack tänkte jag jag har fått tillräckligt med skador idag så jag hoppade av och gick med honom istället

Var ganska skönt när Erica var färdig med unghästklasserna och vi bara hade 1 häst till lagklassen att ta hand om

Ser ganska oskyldiga ut....

Det gick bra för Färs lag och dom slutade på 2:a plats.

Sååååå trött jag var när vi körde hem så jag landade direkt i soffan för att samla kraft att gå ut och motionera Aktion.

Killarna hade varit på marknad i Lövestad och kom hem med matsedel från våran nya pizzeria som öppnat. Var tydligen väldigt läckert inrett så det ska bli spännande att besöka dom
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar