Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 27 april 2014

Njutit av en fin dag!

Gud vilket trevligt väder vi har just nu! Kan man annat än bara njuta??

Började dagen med att longera en något över aktiv Aktion och insåg stilla att jag var glad att jag inte satt på ryggen.
Gjorde sedan stallet och insåg att det var rätt så skönt att bara ha 2 boxar att göra vid ;)

Sedan åkte vi till Boan i Tomelilla och införskaffade ett nytt parasoll (tog mer eller mindre att det andra skulle vara fullständigt sönderblåst innan Kalle gick med på detta). Blev ett i champagnefärgat med trästativ. Väldigt tjustigt blir det när det kommer nya dynor till utegruppen med som jag ska beställa imorgon. Blir vinrött på stolar, soffa och däckstol :)

Sedan åkte killarna till vårat hjorthägn och gård i Brösarps Backar och jag åkte ner till Romeleåsens tävlingar och hejade på mina vänner som tävlade och njöt i solen.

Fick rapport om att Humlan och Corsa nu är bästa vänner på betet så jag kunde pusta ut
 

Kvällen ägnades åt att grilla, njuta av utsikten från köket när allt är så grönt och fint och att hästarna kan gå utan täcke och bara mumsa gott grönt gräs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar