Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 24 april 2014

Brrrr kallt i vinden!

Usch fy fabian vad det blåste när jag kom hem idag och iskallt är det oxå i vinden.
Kan nog ärligt erkänna att jag aldrig har varit så omotiverad över att jag skulle rida markarbete på ängen med Bonzo.

Desto gladare blev jag när han kändes så fin och igenom ganska snabbt. Börjar alltid med att skritta runt på våra ägor (5 ha) och avslutar med det samma. Kan lugnt konstatera att vi nog slår all time high med höet i år för jisses vad det har vuxit.

När jag sedan kommer in upptäcker vi att tv´n slutat fungera. Hmm, var bara att ringa Ullis snälle man som ryckte ut direkt. Tydligen behöver vi byta antenn (den har nog suttit där sedan huset byggdes). Fick in några konstiga kanaler på en lånetv som Cobbe hade med sig så jag såg på något totalt oviktigt program resten av kvällen, hahaha! Det lustiga är att det är få program som jag är helt 100% fokuserad på för jag kan lika gärna hålla på med iphonen, läsa en tidning, prata i telefon osv. så jag hade nog klarat mig utan tv ett tag...men sonen var mer förtvivlad...


Imorgon får vi hoppas det är lite varmare ute då Bonzo ska badas och knoppas inför tävlingen på lördag.

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar