Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 31 augusti 2012

Flitiga Lisa!

Ja så känner jag mig faktiskt ibland och helst efter dessa 2 dagarna!

Igårkväll kom jag hem 17.30 och 18.00 stod middagen på bordet. 18.30 satt jag på hästryggen i ridhuset och red ett markarbetespass.
Hemma 19.30 och badade snabbt hästen gav dom mat sedan iväg till Ullis och hämta en tunna Iform foder som jag beställt.
Hemma igen ställde jag mig och gjorde lunch till jobbet idag.
Landade sedan i sängen och kunde lugnt konstatera att fördelen med att ha lock på höger öra var att Kalles snarkingar blev mkt. lägre, hahaha!

Imorse stack jag iväg 06.45 och hämtade 25 spånbalar med trailern och sedan när trailern var frånkopplad hemma iväg till jobbet i Malmö.

Annars har veckan bestått i jobb, zumba pass, och ridning! I onsdags var jag skittrött när jag kom hem efter heldagsmöte i Helsingborg och när jag skulle ta in hästarna så kom dom i full karriär mot dörren och Hedvig sprang in men Bonzo fick den där busiga glimten i ögat och for runt i hagen i full galopp och med svansen högt och frustande som världens hingst. Han hade nog skitroligt och jag ställde mig bara stilla och väntade in honom så till slut kom han och var rätt så flåsig och svettig och eftersom han sprungit av sig själv blev det en lugn skrittrunda :)) Passade mig ypperligt den kvällen!

Denna helgen är det ingen tävling vilket är tur eftersom schemat är fullspäckat med kräftskiva, fotbollsmatch & Allsvenskan möte på LJHR.

MEN nästa helg är det dags för debut i 110 regionalt, wohoooo!



TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

5 kommentarer:

  1. Då håller jag tummarna, ni kommer fixa det galant :)!!

    SvaraRadera
  2. Mest imponerad av middag 18:30, och på hästryggen i ridhuset 18:30?? Hur gick det till? :-) Trevlig helt, kram Vera :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredagstrött Vera?? Det står faktiskt middag 18.00 och på hästryggen 18.30 :)) Kram

      Radera
  3. Ha ha gick för fort, men ÄNDÅ, en halvtimme till att borsta packa lasta köra???? :) Lika imponerande :)

    SvaraRadera