Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 14 augusti 2012

Tuff start på jobbet och minimeeting i Skåne inplanerat!

Klockan ringde 04.30 på måndagmorgon och jag undrade ärligt var jag hade fötterna någonstans. Hasade mig upp till duschen och 30 minuter senare satt jag i bilen på väg till Sturup och Stockholm.
Budgetmöte är ingen hit kan jag tillägga när ögonen går i kors på en. Tror aldrig jag har gäspat så många gånger under en förmiddag. Måste verkligen tänka på att ta en semesterdag efter Tingsryd nästa år för jag kommer ihåg att jag var lika trött förra året efteråt.

På kvällen var jag early bird i sängen på hotellet och somnade tidigt och sov i 10 timmar!

Idag var det en massa småmöten och Anne var mkt. piggare! När jag landade vid halv 5 tänkte jag nog ärligt att nu tar vi på "multitask mamma mössan och kör igång eftersom Kalle är på konferens hela veckan"
Först hämta sonen hos mina föräldrar i Höör, sedan hem och mocka hela stallet, rida ut på Bonzo, hämta Matilda på körskolan i Sjöbo vid 8 och slutligen hemma sätta igång alla "måste" maskiner dvs. disk & tvättmaskin och försöka få ihop planeringen av resten av veckan med barn, jobb, hästar osv.!

På hästfronten är jag ju som ni kanske förstått verkligen på G med Bonzo och det gäller ju att smida när järnet är varmt! Nu ska han få 2 helger fri från tävling och sedan 1:a helgen i September är vi anmälda till Kräftcupen på Färs (ca 15 minuters bilväg hemifrån). Vi rider 2 kval på lördagen och 1 kval på söndag morgon och sedan förhoppningsvis finalen annars consolation klassen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar