Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 19 augusti 2012

En underbar helg närmar sig sitt slut :((

Igår började jag dagen med att åka till giljotinen dvs. invägning på VV! Har inte varit där på 11 veckor och semestern har jag ju som sagt njutit av... Hade faktiskt bara gått upp 1,5 kg så dom ska bort snabbt igen nu när höstens rutiner kommer på plats igen!
Anmälde mig och Matilda till Zumba träning i Lövestad på tisdagskvällar och kommer antagligen dö av antingen skratt eller ren utmattning!

På eftermiddagen när jag flängt runt med barn till frisören och inhandling av mat körde jag upp till ridhuset med Bonzo. Det var så varmt att han svettades redan innan vi börjat.... Dock var han jättefin att rida om inte kanske jättealert men helt ok. Genomsvettig efteråt så han fick ett långt kallt bad när vi kom hem igen.

På kvällen väntade det kräftkalas på terassen med man och barn och det är tur att vi hade även vinkokta musslor och sonens favorit sniglar i vitlök och en mumsig ostbricka för ICA´s jumbokräftar smakade typ NADA!

Idag hade vi redan igår bestämt att vi skulle till Vitemölle Beach då alla prognoser utlovade kanonväder. Såg något dystert ut när vi körde iväg 09.30 och vi var ganska ensamma på beachen i början.
Matilda och Carl Philip spelar strandtennis
Men det tog endast 15 minuter sedan kom solen och lös och värmde upp till otroliga 30 grader varmt. Enligt prognoserna så var detta nog sista dagen detta året med detta otroliga väder så jag njöt i fulla drag hela dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar