Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 21 augusti 2012

Tappsko :(

Guuud det var en seg måndag igår! Vi har som tur är ganska svalt på vårat kontor så det blev nästan en chock när man kom ut och det var 32 grader varmt i Malmö!

Hemma var det några grader kallare och blåste så jag såg fram emot en tur på Bertils nyskördade stubbåker som har perfekta backar dessutom.

Gjorde först middag till mig och Matilda (männen i familjen är på Oslo äventyr och kommer hem imorron kväll). Det blev Tacofisk med bulgur som var väldigt gott och gav mig en energikick!

Halvvägs ut i hagen när jag ska ta in Bonzo hittar jag hans sko med sula, DUBBEL SUCK! Eftersom han är så extremt ömfotad behövde jag inte ens tänka på att rida. Antagligen hade dom sprungit undan för insekter hela dagen för han hade svettats rejält så det fick bli en rykt & pyssel stund istället. Hovslagaren skulle komma på fredag men var så gullig och ändrade om schemat och anländer redan på onsdag morgon.


Fick bli en 6 km powerwalk istället för ridning och sedan landade jag mjukt i soffan och orkade väl se Dallas i ca 15 minuter innan jag gav upp.

Ikväll är det premiär för ett Zumba pass som jag hoppas jag överlever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar