Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 23 augusti 2012

Nästa dotter har tagit körkort!

Igår hade jag ledig dag och en massa grejor skulle fixas!
Dagen började med att min nya hovslagare skulle komma och fixa till Bonzo och jag ville gå igenom rutiner inför hösten så att jag slipper vara hemma när hon är där.
Vid 10 tiden hade jag bokat in välbehövlig massage i Sjöbo och det behövde kroppen verkligen efter zumba passet kvällen före.
Kan dock konstatera glatt att jag har bättre kondis än min 18 årige dotter, mohahaha!

Sedan var det dags för hela huset att städas och när jag kom in i min 9,5 åriga sons rum kunde jag bara konstatera att det var dags att slänga lite leksaker osv. då jag inte ens kunde peta in dammsugaren där.
1 timmes rensning senare hade jag och sonen fyllt 4 sopsäckar med grejor som inte behövdes längre!

Matilda skrev teoriprovet för körkortet på eftermiddagen och spetsade med 60 rätt av 65 möjliga, duktiga unge!

På kvällen var det dags för hoppträning :)) Jag tog det ganska lugnt då Bonzo inte gått på ett par dagar pga. tappskon men han var laddad och piloten red riktigt bra!

Kunde när jag landade i soffan vid 21 tiden bara reflektera att jag glömt hämta spånbalar och undrade stilla vart min lediga dag hade tagit vägen???



På morgonen idag skulle Matilda köra upp i Ystad och jag kan nog ärligt erkänna att jag inte fått mkt. gjort på jobbet innan hennes telefonsamtal kom och JEPP hon klarade det och har nu samlat lite vuxenpoäng till med körkort i näven :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar