Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 7 augusti 2012

Tingsryd närmar sig!

Efter att suttit i domartornet hela helgen på ÖF tävlingar var jag ganska slut i huvudet igår.
För er som undrar hur vildsvins infångarna som Bonzo inte gillade ser ut så kommer dom här (jag kan ju faktiskt förstå honom)


Åkte iväg och med Bonzo och körde ett markarbetespass i ridhuset och sedan gick resten av dagen till OS. Jisses så spännade det var igen!
Efter middagen på kvällen gick jag mina 6 km powerwalk (som jag faktiskt gjort varenda dag nu i 8 dagar).
Sedan var det inte mer med Anne denna dag!

Idag var det dags att börja packa ihop till Tingsryd eftersom mannen åker till Västervik imorron bitti och det finns inte en chans att jag får ut sadelskåpet från sadelkammaren och in i trailern utan honom (bild från Tingsryd 2011)

Packningen börjar samlas på golvet i sadelkammaren

Sedan fick jag ett ryck och tog den fina dammborsten på skaft som jag köpte i Falsterbo och tog mig an mitt något dammiga stall. My God så mkt. damm det kan samlas....

Tanken idag med Bonzo var att rida ut men eftersom åskskurarna kom ganska tätt så lastade jag honom även idag och red ett markarbetespass i ridhuset.

Dagen har avslutats med att jag hämtade posten och fann ett sött vykort från Viktväktarna vilket satt som ett smäck eftersom det har blivit mkt. gott denna sommaren och vågen visar på +2 kg. Får jag ta igen nästa vecka när rutinerna kommer in igen!

Kan bara rekommendera ett mkt. gott rosévin som blivit min favorit denna sommaren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar