Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 10 juni 2012

Tosselilla kan knäcka även den starkaste mamma & pappa!

Idag hade vi bestämt sedan länge att vi skulle till Tosselilla! Vi får varje år fribiljetter av Länsförsäkringar och det är Carl Philip väldigt tacksam för! Själv hade jag ALDRIG betalt 220,-/person för att gå in där!
2 kompisar till Carl Philip bjöd vi med (Wille och Alexander). Som vanligt var det INTE varmt i vinden och jag hade satt på mig shorts.... Killarna började med att slänga sig i det KALLA vattnet (imponerande)

Carl Philip på väg ner
Wille på väg ner

Efter detta blöta äventyr var ungarna nerkylda och hungriga så vi begav oss till grillarna för att tillaga våran medhavda bacon/ost korv. Viss missräkning från min sida då jag trodde att dom bara skulle äta varsin korv men klämde lätt i sig 2 var och där satt jag och Kalle utan lunch.... Som tur var är det superlånga köer till allt som ungarna ville pröva så då hann jag gå och handla en taco tallrik till mig och Kalle.

Lite fler bilder från idag

Carl Philip (kan berätta att denna lilla katapult hamnar i vattnet)

Wille

Dagen avslutades med att köra runda båtar som dom stackarna fick stå i kö för ca 45 minuter. Vad gjorde då Kalle och Anne???? Jopp, vi la oss på picknickfilten och tog en powernapp i 10 minuter, ups!


Efter att alla barn var utlevererade och Matilda hämtad från bussen i Sjöbo var planen för mig att lasta och åka till ridhuset för markarbete men NOPE that´s not gonna happen! Var så nerfrusen och trött att det blev en stilla uteritt med 2 lager kläder!

Imorgon börjar mitt nya jobb så jag blir nog ganska tidig i säng ikväll!

OVER AND OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar