Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 16 juni 2012

1:a veckan på nya jobbet avklarad!

Det har varit utan underskrift en ganska intensiv vecka och den här piloten har varit totalt slut i rutan varje kväll!

Vi har skördat och fick ihop 56 storbalar




Fick dock in hoppträning i torsdag fastän jag nästan längtade mer till sängen än ridhuset när jag körde iväg! Vi hoppade fram på 3 studs och efter det 1 galoppsprång oxer som slutade på 1.15.
Hoppträningen i torsdags var extra kul då vi skulle hoppa titthinder som bestod av att Ulrika drog ut vattenmattan från räcket och fyllde med vatten. Bonzo sprallade till med bakbenen över 1:a gången men följande språng var fina! Gose hästen som är faktiskt helt otittig!!!

Idag har jag varit uppe i ridhuset och ridit igenom Bonzo, packat trailer, badat häst, knoppat och allmänna vardagssysslor som inhandling av vardagsmat, tvättning har oxå hunnits med!

Ikväll när vi var färdiga med allt så faktiskt åt vi ute på terrassen för 1:a gången i år :)) Sååå mysigt var det och jag ser fram emot fler kvällar på terassen i sommar!
Imorgon är det uppgång 06.00 för tävling och ja, sova för jag väl göra när jag blir gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar