Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 28 juni 2012

Home sweet home!

Efter 2 intensiva dagar i Stockholm är jag nu hemma igen!
Igår satt jag mest med Linn och tog över för min 2:a chef Peter. Alla kollegor på Stockholms kontoret var så himla trevliga och positiva :)
Kom till hotellet vid 17.30 och var ganska slut i huvudet. Tog dock på mig träningskläderna direkt och gav mig ner till hotellets gym.
Gymmade och efter det kröp jag ner i jaccuzin ;)

" Relax, Sauna, Jacuzzi area"

Var väldigt nice kan jag säga!
Efter det tog jag en basturunda och gav mig sedan upp till rummet igen!
Med handen på hjärtat kan jag erkänna att jag alltid tar upp ngt. att äta på rummet men igår tänkte jag ändra invanda behov och efter duschen klädde jag mig igen och gav mig ner till hotellets restaurang (med Aftonbladet som sällskap dock). Åt en mkt. god fiskrätt och drack ett väldigt gott vin till (å där flög hela traktamentet iväg tror jag....)
Men jag njöt och trivdes och det är det viktigaste!
Efter detta äventyr somnade jag gott!

Imorse hade jag satt klockan på 06.15 och kanske inte studsade ur sängen men tog mig upp och klädde på mig träningskläder igen och gav mig ner till gymmet. Gymmade och badade jaccuzi och var ganska ensam där kan jag tillägga. Eftersom ett heldagsmöte väntade var det skönt att ha rört på sig på morgonen. Nu fick jag träffa Peters ledningsgrupp och även denna var skittrevlig :))

På hästsidan får Bonzo en vecka med lite lugnare och det blev öppet att anmäla till Tingsryds meeting :)) Har anmält oss och detta är 3:e året i rad som vi åker men vi har nog aldrig varit så taggade som i år :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar