Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 9 juni 2012

Studentfesten är avklarad!

Gårdagen började jag med att gå upp 06.00 och börja med sista maten. Undrar vad grannarna tänkte när man stod på terassen 07.30 och grillade....
Vid lunch kom min föräldrar och pappa stannade hemma hos oss, men mamma följde med till utsläppet i Ystad.
Ut kom min fina dotter och precis som vid Emmas student så började jag gråta. Ja jisses vilka känslor ens barn kan framkalla

Foto på mamma och jag med alla mina fina barn
Hem igen efter utsläppet och förbereda den sista maten (som by the way blev SKITGOD rakt igenom)! Gästerna började anlända vid 18.00 och vid 00.30 gick dom sista hem och jag fullkomligt dök i säng efter en mkt. trevlig kväll med OK då ganska mkt. hästsnack!

Även Matilda precis som Emma klarade av Naturvetenskaplig linje med toppbetyg och jag är mkt. stolt!

När jag slog upp mina ljusblå idag var jag " litta trött"  kan jag erkänna men efter att ha tagit itu med stallet så piggna jag till och väckte Emma och sedan körde vi hem Ylvas bil och passade på att gå upp till Grevlunda och kolla på den fina tävlingen. Låg där på min picknick filt och jäste ett par timmar för att sedan åka och handla mat inför nästa veckas middagsschema (gör jag annat???) och sedan skritta ut en långrunda på fine Bonzo.

Tror inte jag blir långvarig framför den fyrkantiga ikväll........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar