Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 21 juni 2012

Tjena tjena hallå!

Då va man hemma från 1:a tjänsteresan med DHL. I tisdagsem. körde jag mot Humlebaek i Danmark och stället Simons Golf. 1:a mötet med min nya ledningsgrupp som består av 7 herrar, min chef som är dansk och 2 danskar till och 4 svenskar (2 stockholmare och 2 skåningar). Mkt. trevligt gäng!
Våran teambuilding igår bestod i att träna golf.... hmm inte ngt jag direkt har kämpat för att kunna då hästarna är mitt stora intresse. Fick stå och lära oss slå ut med en inhyrd pro (dvs. vi var 2 som behövde det och resten hade det i sig innan). Vår tränare tyckte jag hade bollkänsla och själv önskade jag bara att jag satt på hästryggen istället som är 10ggr roligare!

Utsikten över golfklubben


Ulf en av dom som är duktig i golf. By the way så har jag lärt mig att rosa på danska är "lyseröd"

Efter att ha harvat ut 2 spannar med bollar var det dags för tävling i puttning!
Peter med Pro tränaren till vänster!

Ulf vann puttävlingen med 17 slag och jag tja jag låg på 20 slag och kom 5:a, hahaha!

Mkt. trevlig konferens men summa summarum en golfklubb har inte riktigt känslan för att inreda till flerdags konferens så flera av oss "dog i dom dåliga stolarna", och den dåliga luften i rummet, men oj oj va mycket mat vi fick... så VV får stå över denna veckan!

Kom hem vid 6 på kvällen och slängde mig ut på en "mkt" pigg häst som såg spöken överallt och en pilot som mest bara hängde med! Imorgon bitti är det ridhuset som gäller och jobba igenom Bonzo innan tävling på lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar