Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 22 juni 2012

Glad midsommar alla goa vänner!

Min midsommarafton började med att köra till ridhuset och rida igenom en häst som dom första 30 minuterna inte alls var på samma bana som mig! När han väl släppte var det underbart dock!

Efter det var det hem och förbereda sillunch för Kalle och Carl Philip, möe gott! Sedan fick vi klä på oss då regnet inte verkade ge mig sig och köra ner till idrottsplatsen i Lövestad. Belamrade med stora paraply gick vi tipsrundan och gick sedan under tak igen. Vissa föräldrar och barn som jag har stor beundran för gav sig ut i regnet och dansade runt midsommarstången
Våran dögulliga son som dock ratade midsommardansen fullständigt! "Jag är faktiskt för gammal nu" var kommentaren!

Dock godisregnet var han inte för gammal för.....

Efter detta for vi till Kivik och jag fick den bästa midsommarpresenten av min gulliga man bestående av Yankee Candle med lukten "Beach Walk "
Nu har vi tvättat häst, packat trailer och grillat med sonen och våran midsommarafton liknar kanske inte många andras men är så MYSIG! Imorgon vid lunchtid styr vi kosan mot Åstorp mot tävling med fine hästen och jag har 2 supergulliga med mig bestående av Kalle och Carl Philip!

GLAD MIDSOMMAR ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar