Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 27 februari 2012

Händelsrik helg på både gott och ont!

Upp klockan 04.30 i lördags och satt på bussen 05.50 med riktning Göteborg Horse Show. En mkt. mkt. trevlig dag med goa vänner och mkt. skratt! Kl. 23.00 satt vi på bussen igen och det tog nog inte 1 minut innan jag sov sött hela vägen hem!



Vätskeintag och mat ;)

1:a inköpet blev en väska eftersom jag fick ryggsäcken att slå en frivolt ner i stenarna när jag skulle knyta skorna och resten kan ni ju räkna ut själva.
Nästa inköp blev dom eftertraktade säkerhetsstigbyglarna med tillhörande läder! Fick prutat och blinkat ner till ett bra paketpris och sparade 500 kronor.

Ett bling bling pannband i blått, nummerlappar och en bra borste att ta bort hår med blev det oxå


Och sista inköpet blev ett fräckt shabrak

TACK ALLA TJEJER FÖR EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAG!

Igår åkte sonen och jag till Skabersjö för att se den tilltänkta foderhästen tävla. Han såg jättefin ut men tyvärr så har familjen som äger honom nu bestämt sig för att ändå ha kvar honom hemma och försöka sälja honom! Jätte tråkigt tycker jag förståss och är väldigt besviken! På torsdag väntar veterinärbesök för Bonzo och sedan vad utkomsten blir av det för avgöra hur jag går vidare.

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad tråkigt med foderhästen :(
    Jag har haft nätstrul på min telefon hela helgen så jag lyckades inte kontakta några av dom jag hade hoppats få träffa, men vi kanske får en chans till på typ Falsterbo? Kram vera

    SvaraRadera
  2. Hmmmm, är inte riktigt nöjd med fotot, vart gör min träning nån nytta nånstan:((?? Nåja, trevligt hade vi i alla fall :)!!
    Supertråkigt med hästen! Nu håller vi tummarna för Bonzo på torsdag! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Äsch snicke snack Linda ;)
    Jag kom precis på att shabraket är dressyr, hahaha e de en hint att jag ska bli dressyr ryttare istället?? Tur jag köpte det på Stable Store så jag har någorlunda nära att byta det.

    SvaraRadera