Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 7 februari 2012

Världens gulligaste man!

Idag har jag sällskap hemma då min son blivit genomförkyld vilket är skönt så blir det inte så tyst i huset när man sitter och jobbar :)

Min gullige man hade tagit ut hästarna och mockat innan jag ens hade hunnit blinka imorse vilket även det var uskönt då det inte går så snabbt när jag ska göra ngt just nu.

Hur mår jag då?? Benet var bättre i söndags men har sedan dess hållt sig på samma smärtnivå & armen som är i gips irriterar mig minst ett par ggr i timmen då jag ska skriva eller göra ngt. annat men i det stora hela så e det helt ok!

Pratade med ortopeden idag och har fått återbesökstid på måndag då gipset ska av och armen röntgas om.

Insåg att ngn. tävling den 26 februari inte är rimligt så jag avanmälde mig och ringde min förening som ordnat bussresa & heldagsbiljetter till Göteborg Horse Show den 25/2 och hade sådan tur att det fanns 1 biljett kvar :))) Det bästa av allt är min gullige man sponsrar det som en för tidig mors dags present :)))
Så istället för tävling blir det heldag me goa vänner, häftig hoppning, fin dressyr, go mat, kall öl och massor med shopping. Tja, man kan ju ha det värre!
logo

http://www.goteborghorseshow.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar