Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 21 februari 2012

Bonzo abstinens!

Ja jag har Bonzo abstinens!!! Har väl aldrig längtat så mkt. att få rida och hoppa på min fina häst!
Blir nästan lite tårögd när jag tittar på hoppfotona på jobbet....
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag får veta vad som är fel med honom. Tyckte han ömma när jag tog över höger kotan igår :(

Min fina, fina häst måtte du bli frisk snabbt

Idag är det fettisdagen och jag har sedan innan vetat att det skulle bjudas på Semlor till fikan på jobbet. Huvudbry eftersom jag älskar en riktigt bra gjord Semla!
Var bara att bestämma sig att antingen njuta av den eller låta bli!

Så nu har jag precis intagit tillsammans med en kopp kaffe



Istället för

Visst kunde jag unnat mig en men jag lägger hellre dom extra pointsen på lördag när jag är i Göteborg.

För eran information kan jag berätta att en Semla är 16 points (jmf. det med att mina dagspoint är 32) och min äpplekaka från vv är 2 points och faktiskt riktigt god (om än inte lika god som en semla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar