Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 24 februari 2012

Lagerhouse & Göteborg Horse Show

Idag hade jag möte hela dagen med våran intranätleverantör i Malmö. Mötet började med lunch på

http://www.atmosfar.com/ mycket trevligt och väldigt gott med hjortfärsbiff till lunch. Innan mötet hade jag svängt inom VV i Sjöbo och vägt in mig och resultatet blev

-1,1 kg (totalt 8,6 kg)
 min jämvikt är 63,0 kg och jag är  nu på 61,8 kg så jag ska inte gå ner mer iaf!!
Känns ändå skönt att ha 1 kg att spela med ;)

Efter mötet blev det en snabb shopping på Lagerhause och eftersom jag ínte e så ofta i Malmö blev jag lite...

Blev både ljushållare och ett antal ljus (eftersom dom hade 30% rabatt på alla ljus) och lite annat

    Matsäcken till Göteborg Horse Show imorgon består av baguette med torkad skinka, mozzarella ost, rödlök, svartpeppar, ruccola och avocado med en ny klatshig matbox och påse och litta rödvin förståss....
    Fredags mötet avslutades med väldigt trevligt besök med kollega på http://www.prontocoffeehouse.se/cheesecake där vi delade på en cheesekake och sedan åkte jag mätt och belåten hemåt.
    Där det på kvällen blev årets 1:a grillning (i vinterovarell dock) bestående av marinerad fläskfile, väldigt mumsigt!
    Så nu e jag välfylld och väldigt belåten och kommer nanna gott inatt och vara laddad när bussen avgår 05.50 imorgon  ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar