Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 15 februari 2012

Små ting som gör en glad!

Min kropp och jag är definitivt inte överens med varandra sedan jag i måndags har börjat köra till jobbet. Får skifta ganska ofta mellan att höja och sänka mitt skrivbord då både mitt ben och ryggslut gör ont och värker. Nåja, nog gnällt för det kunde ha gått mkt. värre och jag får väl försöka ha tålamod att det inte går över så fort när man fått 600 kg häst över benet. Har även börjat titta lite på säkerhetsstigbyglar sedan olyckan för nästa gång kanske jag inte har sådan tur att Bonzo väntar tills jag fått ut foten. Ska titta på dessa med stigläder till på GBG Horse Show och håller tummarna att dom har ngt. bra erbjudande!




Igår var det Alla Hjärtans Dag och min man är väl inte den typen som håller reda på sådana dagar utan köper blommor när han känner för det så när han kom hem vid 21-tiden efter en tjänsteresa och hade med sig en blombukett så blev jag något paff och väldigt glad! Sedan bjöd min son mig på sockrade geléhjärtan så jag har inte bara en romantiker utan 2 i mitt hem


I eftermiddag väntar resa med X2000 till Örebro och jag har laddat med en ny Kepler bok nämligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar