Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 9 februari 2012

Hua, vilket skitväder!

Idag är jag riktigt glad att jag inte behöver gå utanför dörren!
Har precis tänt kaminen i köket och slagit upp 1 kopp kaffe och ska sätta mig med en engelsk översättning. Tittar jag ut så trotsar Ciclonica vinden och traskar runt i hagen som vanligt men dom 2 andra står uppe vid vindskyddet och trycker.



Pratade med min hovslagare igår och vi tror båda att det blir bra för Bonzo att få på New Balance skor fram nästa vecka så att han rullar över bättre fram och inte blir så snubblig längre.
Han ska ev. få snösulor på oxå då vintern ser ut att hålla i sig. Eventuellt är pga att min hovslagare skulle kolla lite till om man behövde det när han ska ha New Balance skor eftersom dom är formade annorlunda och det kanske inte samlas så mkt. i dom då.

Vår hemtelefon har varit ovanligt tyst och när min mamma ringde på min mobil igår och sa att hon försökt nå oss flera ggr kollade jag upp den. Jodå, det går signaler fram från den som ringer men inget händer i våran telefon??? Internet fungerar här hemma så det kan ju inte vara nätet iheller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar