Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 16 april 2016

Stjärna i protokollet!

Asså, ja varför gräver man ner sig för när EN hoppträning går lite sämre???
Idag var Xena finare än någonsin och hoppade dessutom ute för 1:a gången i år. Hon var bara där och väntade och hoppade språng som kändes i hela kroppen. Även mannen tyckte hon var skitfin och som jag sagt innan är han inte alltid lätt att imponera på ;) Nästa träning höjer vi ribban lite :)
För ponnyekipaget gick det super med fastän sonen fick tugga grus 2 ggr. Han sög åt sig alla tips för Lina och ska öva stenhårt i veckan på dessa.
Hindret som ställde till det lite för ponnyekipaget
2 stopp sedan hoppade Lotten det varje gång
 Efter träningen blev det självfallet go lunch hos Matilda på cafeét. Jag valde panini "Cheezy"
Mjam mjam panini med olika ostar, lök och honung.
Killarna valde gurksoppa och Spicke Italia panini och även det var skitgott!
Mätta och glada körde vi sedan hem och samtidigt sprack solen igenom. Från att min sinnes stämning legat på "soffläge" fick jag ett ryck och ägnade hela eftermiddagen till att tvätta trailern. Jisses, det märktes att hela vintern gått utan att man kunnat rengöra den.
Tyvärr har jag märkt att Xena sparkar upp på sidan på höger sidan så vi får nog hitta en lösning där med att sätta sparkskydd
Nu ska jag hålla lördagskväll och imorgon väntar en helt orörd söndag
Bildresultat för njuter

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar