Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 23 april 2016

Ensamtid!

Ibland älskar jag verkligen "ensamtid"
Idag var en sådan dag och jag började med att rida ut långrunda med Xena i solskenet. Sedan släppte jag ut tjejerna för att rida ut Bonzo på långrunda ! Njutning på högsta nivå och många världsproblem som löses under tiden!
När stallet var klart och lunchen intagen åkte jag och hälsade på Corsa. Blir så glad i mitt hjärta när hon direkt känner igen min röst och ser "happy" ut när jag kommer
Otroligt snäll och social häst som fortfarande är till salu så passa på om ni vill ha en enkel häst!
Väl hemma igen gjorde jag en god kopp te och kröp ner under filt i soffan och samtidigt började en romantisk film på tv. Fick jag vara kvar i detta läge??? Nope för dottern kom hem och ville åka och titta på inredning till sin blivande lägenhet när hon börjar plugga i höst.
Vädret var ganska "strange" idag
Molnen väldigt arga på sina håll
När sedan jag och Matilda körde mot Tomelilla så "SNÖADE DET" men hallå vi är snart i början av maj???
Nu ska hela familjen gemensamt göra middag bestående av laxburgare med sötpotatis, mums!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar